Leven zoals u wilt. Dat is de belofte die wij al onze klanten doen. Een belofte die al onze collega’s inspireert en motiveert. We maken deze waar met oprechte aandacht, het voeren van het goede gesprek om te weten wat er écht speelt en veel aandacht te hebben voor positieve gezondheid. Wat kan iemand nog wél en hoe ondersteunen we hier in? Daar draait het om. Samen met de klant maken we de belofte 'Leven zoals u wilt' waar. We vinden het belangrijk om te weten in hoeverre we hier volgens u in slagen.
Hoe ervaart u de zorg thuis? Om erachter te komen wat uw ervaring met onze zorg is, hebben we onafhankelijk onderzoeksbureau ZorgfocuZ gevraagd om de PREM Wijkverpleging uit te voeren. Een PREM (Patient Reported Experience Measurement) is een vragenlijst die u invult om uw ervaringen met de zorg te delen. De relatie tussen u als cliënt en Sensire als zorgverlener staat centraal. Met de resultaten van dit onderzoek kunnen we de dienstverlening, waar nodig, verbeteren.
Nemen de zorgverleners uw wensen mee bij het bepalen van de zorg?
Sensire: 8.6 Landelijk: 8.7
Voelt u zich op uw gemak bij de zorgverleners?
Sensire: 8.9 Landelijk 9.0
Behandelen de zorgverleners u met aandacht?
Sensire: 9.0 Landelijk 8.9
Krijgt u zorg van vaste zorgverleners?
Sensire: 8.1 Landelijk: 8.1
Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners?
Sensire: 8.8 Landelijk 8.8
Kunt u met hulp van de zorgverleners beter omgaan met uw ziekte of aandoening?
Sensire: 8.4 Landelijk: 8.3