Meer weten over onderwerpen uit dit artikel
Documentaire De Heikanteling

Documentaire De Heikanteling

100 %
Vindt dit artikel nuttig

Zorgen. Dat is wat we doen. En daarbij willen we natuurlijk het beste voor de klant. Maar wat verstaan we eigenlijk onder kwaliteit van zorg? En wat is dan het beste voor onze klanten? Moeten we het dan niet over zorg hebben maar om kwaliteit van leven?

Bepalen wij dat? Of heeft de klant zelf daar een grote vinger in de pap? Hoe ver gaan we daarin? En wat is dan de rol van familie? Bij Sensire vindt een verschuiving plaats. Eerst bepaalden zorgverleners min of meer welke zorg er wordt ingezet en hoe. Nu kijken we vooral naar behoeften en wensen van klanten zelf. En dan gaat het in de meeste gevallen niet om de beste zorg, maar om het beste leven. Zodat zij het leven kunnen blijven leiden dat zij gewend zijn. Ondanks beperkingen. Met hulp van Sensire, samen met het netwerk van de klant. Collega’s van De Heikant gaan samen met familie voor de beste kwaliteit van leven voor de bewoners. En dat is niet altijd makkelijk. De documentaire ‘De Heikanteling’ laat deze samenwerking zien.

Bekijk ‘De Heikanteling’

Bekijk de documentaire op deze pagina. Op deze pagina leest u daarnaast meer over de beweging binnen Sensire.

Vond u dit artikel nuttig?
100 %
Wilt u dit artikel delen?
Heeft u vragen? Of wilt u uw mening geven? U kunt hieronder reageren.

123
+1

Icoon zorgzoeker

Zorgzoeker

Wonen bij Sensire

Sensire bij u thuis

Werken bij Sensire