Meer weten over onderwerpen uit dit artikel Den Ooiman, PG
Tijdelijk uitval alarmering door technisch probleem

Tijdelijk uitval alarmering door technisch probleem

100 %
Vindt dit artikel nuttig

Vanwege een technisch probleem kregen enkele paviljoens van Sensire Den Ooiman gisteravond te kampen met uitval van de alarmering en telefonie. Uiteraard is direct actie genomen om dit probleem op te lossen en zijn collega’s ingezet voor extra toezicht in de avond en nacht.

Noodvoorzieningen gerealiseerd

Gisterenavond is een eerste noodvoorziening gerealiseerd, waarbij elke afdeling is voorzien van een telefoon waarop in elk geval de alarmering en sensoring binnenkwam. Via het algemene telefoonnummer van Sensire (0900-88 56) zijn de teams Boslaan, Weidepad en Dorpsweg steeds bereikbaar gebleven. Ook het contact met de medische zorg was geborgd.

Vanwege de storing was de hoofdingang van de paviljoens niet te gebruiken en is tijdelijk een andere entree gebruikt.

Inmiddels is de storing grotendeels opgelost. De laatste hand wordt gelegd aan het herstarten van een aantal onderdelen en herstellen van de hoofdingang. De teams zijn weer bereikbaar en de alarmering en sensoring zijn weer in gebruik

Familie geïnformeerd

Familieleden hebben problemen ondervonden doordat hun naaste telefonisch niet bereikbaar was. Familieleden die op bezoek waren, zijn direct geïnformeerd. Inmiddels zijn overige familieleden ook op de hoogte gesteld via het cliëntportaal waarop zij zijn aangesloten.

Veel dank

Wij vinden het vervelend dat familieleden en collega’s mogelijk ongemak hebben ondervonden van deze storing. Dank voor het begrip en flexibiliteit.

Vond u dit artikel nuttig?
100 %
Wilt u dit artikel delen?
Heeft u vragen? Of wilt u uw mening geven? U kunt hieronder reageren.

123
+1

Icoon zorgzoeker

Zorgzoeker

Wonen bij Sensire

Sensire bij u thuis

Werken bij Sensire